A 'DONI KOZÁKOK' : VALÓSÁG AZ ELTERVEZETT ÚJ VILÁGREND? 5. rész AZ ÚJ ÉRTÉKREND KIALAKÍTÁSA
VALÓSÁG AZ ELTERVEZETT ÚJ VILÁGREND? 5. rész AZ ÚJ ÉRTÉKREND KIALAKÍTÁSA
Audie összeállítása 2009.04.15. 22:49
Amíg az önkományzatok vaskos büntetéssel sújtják a lakosságot, ha kertjét nem tartja folyamatosan karban, (legyen a tulajdonos akár rokkant, akár 80 éves) addig az ipari méretekeben történő károkozást, rombolást vagy elnézik és még támogatják is, vagy nevetséges büntetéseket szabnak ki. Ez természetesen nem vonatkozik a „csókosokra”, az állami és önkormányzati tulajdonra!Abban azonban, hogy kormányaink ilyen fejetlenséget teremthettek nem kis szerepe van közélet a szétzilálásának. Ebben a jogi és politikai útveszőben, még az avatottabak is eltévednek, nemhogy az egyszerű álampolgár! Ez az eluralkodott átláthatatlanság és zűr-zavar a legjobb táptalaj az „ügyeskedőknek”, a korrupt vezetőknek, és a „rokonoknak”. Alkalmat nyújt a háttérben az összefonódásokra a törvények kijátszására, és a pénzek lenyúlására, „zsebszerződések” kötésére, stb. Sőt ezek eltitkolására, majd pedig a felelősség alóli kibújásra is! Ezért szükséges a tisztességes, stabil erköcsi alapokon álló, hozzáértő vezetők megtalálása, s hogy munkájukat ugyanilyen erkölcsi alapokon lévő szakember gárda segítse. És szükséges a rend! Azaz olyan egyszerű és átlátható szabályozás, melyet a lakosság is bármikor ellenőrizni tud közvetlenül és közvetve is! A mi esetünk kicsit más, a mi fejünk fölött egyszerűen átnyúlnak: minket a kutya se kérdezett, csak kihirdették, amit akartak, s azt is az utolsó pillanatban! Ennek is sürgősen véget kell vetni
VALÓSÁG AZ ELTERVEZETT ÚJ VILÁGREND?
(SOROZAT)
Hazánkban évtizedek óta akut probléma egyebek mellett a csatornázás, az árvízvédelem. Ahányszor csak komolyabb esőzés vagy olvadás van, mindig készületlenül éri hazánkat.
Nem tudom a gátak emelése meddig tartható, devalószínűsítem, hogy a több méter magasságúra építettvédőgátak, vagy a sebtiben homokzsákokból emelt nyúlgátak helyett hatékonyabb lenne a rendszeres mederkotrás, az árterek helyreállítása, és a vízlevezető csatornák folyamatos karbantartása, fejlesztése.
Végülis a legtöbb településen kivetnek és fizettetnek mindenféle adót, melyből az önkormányzatok többek közt ezeket is megoldhatnák.
Gondolok itt a kommunális-, víz- és csatorna-, település fejlesztési stb. adókra. Melyekből, sem ivóvízhálózat, sem csatornázás nem valósul meg, de még a szemétszállítás is akadozik – bár ez utóbbi, szemét ügy! Megér egy misét!
Sőt mégcsak épkézláb helyi úthálózat sem készült!
Ehelyett maradnak a belvizek, fúrt -, vagy ásott kutak, tengely- és lengéscsillapító gyilkos úthálózat, no és a szeméthegyek!
A mérhetelen és folyamatosan zajló környezetkárosítást, azonnal be kell szüntetni, és helyre kell állítani a környezeti egyensúlyt. Visszatelepíteni az erdőket, ártereket, elvezetni a belvizeket, ahol szükséges ott pedig megoldani az öntözést. De legelőször is be kell szüntetni az ipari méretű környezetszennyezést!
A manipulatív, túlszabályzott intézkedéshalmok pont ez ellenébe mennek. Amíg az önkományzatok vaskos büntetéssel sújtják a lakosságot, ha kertjét nem tartja folyamatosan karban, (legyen a tulajdonos akár rokkant, akár 80 éves) addig az ipari méretekeben történő károkozást, rombolást vagy elnézik és még támogatják is, vagy nevetséges büntetéseket szabnak ki. Ez természetesen nem vonatkozik a „csókosokra”, az állami és önkormányzati tulajdonra! De most ebbe se menjünk bele mélyebben!
Abban azonban, hogy kormányaink ilyen fejetlenséget teremthettek nem kis szerepe van közélet a szétzilálásának. Ebben a jogi és politikai útveszőben, még az avatottabak is eltévednek, nemhogy az egyszerű álampolgár! Ez az eluralkodott átláthatatlanság és zűr-zavar a legjobb táptalaj az „ügyeskedőknek”, a korrupt vezetőknek, és a „rokonoknak”.Alkalmat nyújt a háttérben az összefonódásokra a törvények kijátszására, és a pénzek lenyúlására, „zsebszerződések” kötésére, stb. Sőt ezek eltitkolására, majd pedig a felelősség alóli kibújásra is!
Ezért szükséges a tisztességes, stabil erköcsi alapokon álló, hozzáértő vezetők megtalálása, s hogy munkájukat ugyanilyen erkölcsi alapokon lévő szakember gárda segítse. (Lásd a Liszaboni egyezmény ripsz-ropsz aláírása. Melyet azóta sem vizsgáltak felül!)
És szükséges a rend! Azaz olyan egyszerű és átlátható szabályozás, melyet a lakosság is bármikor ellenőrizni tud közvetlenül és közvetve is!
Nemzetnek a lakosság egészének hozzáférhetővé kell tenni a döntések előkészítésekor minden szükséges információt, és fontos, hogy a döntéseket az érintettek egyetértése nélkül ne lehessen meghozni.
Persze, ehhez elengedhetetlen, hogy olyan intézmények, „információforrások” legyenek, melyek függetlenek és nem is befolyásolhatóak, – kizárólag a lakosság és az ő hozzáértő képviselői felé kell elszámolniuk –, hitelesek és autentikusak, és magától értetődően etikailag is támadhatalanok.
Ha majd rendelkezünk ilyen vezetőkkel, közintézményekkel, akkor nem kell attól tartanunk, hogy becsapnak, megvezetnek bennünket. Ha a hiteles és teljeskörű, közérthető információkhoz jutunk, akkor még csak rövid időre sem tudnak minket megtéveszteni, befolyásolni, vagy megfélemlíteni. Mint ahogyan ezt az USA-ban tették nemrégiben, amikor kivitelezték a „911”-et, amire a beijedt tömegek, önként mondtak le személyiségi jogaik egy részéről, az elhitetett terrorizmus rémétől megrettenve.
A mi esetünk kicsit más, a mi fejünk fölött egyszerűen átnyúlnak: minket a kutya se kérdezett, csak kihirdették, amit akartak, s azt is az utolsó pillanatban! Ennek is sürgősen véget kell vetni!
Audie Rácz Era
az eredeti anyag: Szex és az Új Világrendcímmel,
Drábik János Uzsoracilvilizácó című könyvének 3. kötetében megtalálható
AZ ÚJ ÉRTÉKREND KIALAKÍTÁSA
5. RÉSZ
Az időjárás befolyásolása
Dr. Day röviden ennyit mondott: „Ellenőrizni tudjuk az időjárást, vagy hamarosan képesek leszünk rá.” Hozzáfűzte, hogy nem jódkristályok ledobására gondol a felhőkre, amely már ismert eljárás, hanem valóságos ellenőrzésre. Az időjárás hatékony fegyver a közvélemény befolyásolására. Lehetővé teszi eső előidézését és a csapadék visszatartását azért, hogy bizonyos területeken az élet befolyásolható legyen, és ellenőrzés alá lehessen venni.Egyrészt szárazságot lehet előidézni a növekedési időszakban, s így végül is leáll a növekedés. Másrészt igen erős esőzéseket lehet előidézni az aratási időszakban, úgyhogy a felvizezett talaj nem teszi lehetővé az aratást. Mindkét módszer kitűnően alkalmazható.
A közélet befolyásolása
Igen kevesen értik, hogy valójában hogyan működik az állam és a kormányzat. A lakosság egy része tud arról, hogy valamilyen módon valakik befolyásolják a választott politikusokat, de nem ismerik ennek módját és eszközeit.
A politikusok egy része sincs ezzel teljesen tisztában. Végrehajtatnak velük olyan számukra előkészített terveket, amelyről elhitetik, hogy ők készítették, valójában azonban manipulálták őket. Csupán nem értik ennek az álcázott és szövevényes módját.
Dr. Day szó szerint a következőket mondotta: „Az emberek képesek két egymásnak ellentmondó eszmét is egyszerre az agyukban tartani, és a szerint cselekedni feltéve, ha ez a két ellentmondó eszme megfelelően szét van választva.”
Ehhez az előadó hozzátette: „Igen jól lehet tudni, hogy racionális emberek miként reagálnak bizonyos körülményekre, vagy bizonyos információkra, amellyel szembesülnek. Ahhoz, hogy az előre meghatározott választ kapjuk, azoknak az adatoknak az ellenőrzésére van szükség, amelyet a tudomásukra hozunk, vagy azoknak a körülményeknek a kontrolljára, amelyek körülveszik őket. És miután az emberek racionálisak, azt fogják cselekedni, amit mi akarunk, hogy cselekedjenek. Nem fogják teljesen érteni mi az, amit tesznek és miért.”
A tudományos kutatás meghamisítása
E téma kapcsán említette az előadó, hogy bizonyos tudományos kutatási eredményeket nemcsak meg lehet hamisítani, de a hamisításokra ténylegesen sor is került azért, hogy a kívánt eredményt elérjék.
Dr. Day itt ismételten a következőket mondta: „Az emberek nem teszik fel a megfelelő kérdéseket Sokan túlságosan hiszékenyek.” Minthogy az előadó orvos volt és hallgatósága is orvosokból állt, ezért annak a beismerése, hogy tudományos adatokat szándékosan meghamisítanak, majdnem hogy istenkáromlásnak tűnt Dr. Dunegan, a visszaemlékező orvos számára.
Dr. Day ezután rátért a nemzetközi intézmények átalakítására. Az Egyesült Nemzetek Szervezete ebben az időben nem rendelkezett kellő tekintéllyel, ezért tervbe vették az ENSZ fontosságának a növelését. Az embereket hozzá kell szoktatni ahhoz, hogy lemondjanak nemzeti szuverenitásuk egyre nagyobb részéről. A gazdasági egymásrautaltság ezt a folyamatot elősegíti.
A háború elkerülésére való hivatkozás hat az emberekre, mert általában elfogadják: helyesebb valamit békésebb módszerekkel végrehajtani, mint háborús erőszakkal. A háború ezért idejét múlt. De Dr. Day szerint azért is eljárt felette az idő, mert a nukleáris fegyverek korszakában már nem lehet ellenőrzés alatt tartani a háborúskodást. Korábban a háborúkat kordában lehetett tartani, de ha atomfegyverek jutnak ellenőrizetlen kezekbe, akkor az nukleáris katasztrófához vezethet.
Dr. Day nem említette, hogy kik is lennének ezek a „rossz kezek”, de célzott rá, hogy ezek a terroristák. Ezért az előadó hangsúlyozta, hogy hatékonyan ellenőrizni kell a nukleáris fegyverek birtoklását.
Az új rendszert azonban mindenféleképpen be kell vezetni, ha nem megy békés együttműködéssel, azaz a nemzeti szuverenitásról való önkéntes lemondással, akkor
úgy, hogy a világ az atomháború széléhez jusson. A nukleáris háború veszélye által kiváltott hisztéria és félelem megnöveli a tárgyalásos béke lehetőségét. Ez ráveheti az embereket, hogy önként feladják nemzeti szuverenitásukat azért, hogy béke legyen, és ez által létrejöhessen az „Új Nemzetközi Politikai Rendszer”.
Ha pedig túlságosan sokan lennének olyan döntési helyzetben lévők, akik ennek ellenállnak, akkor szükség lehet fokozottabbatomfegyverkezésre. Erre az emberek meggyőzése miatt lenne szükség, hogy lássák: „We mean business” (azaz komolyan gondoljuk a dolgot).
Ennek a tárgyalásos békének meggyőzőnek kell lennie, azaz olyan módon kell előkészíteni és végrehajtani, hogy az emberek meg legyenek győződve, valódi tárgyalások folytak a szembenálló felek között.
Ez segít felismerniük, hogy a béke jobb, mint a háború. Dr. Day ebben a vonatkozásban arról is szólt, hogy a háborúnak több jó oldala is van. Minthogy mindenkinek meg kell halnia, a háborúban mód van arra, hogy valaki emberfeletti bátorságot tanúsítva hősként haljon meg. Ha pedig élve marad, akkor különleges tiszteletben részesüljön. Ezért a háború megpróbáltatásai több vonatkozásban is kifizetődnek a katonák számára.
Dr. Day arra is hivatkozott, hogy ha nem hal meg annyi ember az I. és a II. világháborúban, hanem tovább él, és tovább szaporodik, akkor további százmilliókkal lenne nagyobb az amúgy is túlnépesedett föld lakossága. Ezért ezek a nagy háborúk a népességkorlátozáshoz is jótékonyanhozzájárultak. Ma azonban már rendelkezésre állnak mind a kormányzatok, mind az egyes személyek számára azok az eszközök, amelyekkel a népesség növekedést mérsékelni lehet. Ezért ebből a célból már nincs szükség háborúkra.
Terrorizmus, mint az ellenőrzés fontos eszköze
Dr. Day 1969-ben azt közölte hallgatóival, hogy a terrorizmust széles körben fogják felhasználni Európában és a Föld más térségeiben. Úgy vélte, hogy az Egyesült Államokban nem lesz szükség a terrorizmus igénybe vételére. Ez csak akkor válhat szükségessé az Egyesült Államokban, ha az amerikai társadalom nem elég gyorsan fogadja el az új rendszert. Dr. Day szavaiból azonban az derült ki, hogy 1969-ben még számoltak a terrorizmussal, mint gyorsító módszerrel Amerikában. Dr. Day azonban előadásának ebben a részében megfedte az amerikaiakat, hogy túlságosan jól, biztonságosan és gondtalanul élnek. Ezért egy kis terrorizmus segítene meggyőzni őket arról, hogy bolygónk igen is veszélyes hely, vagy veszélyessé válhat, ha nem mondanak le egyes jogaikról a hatóságok számára azért, hogy azok a Földet megfelelően ellenőrizhessék.