Lemondhatatlan T-Kábel
forrás: Tékozló Homár 2010.05.25. 08:07
T-Pontban rögzítették a lemondásomat 2009.06.04-én, személyesen. Természetesen a számlát egész júniusról küldték 2009.06.07-i keltezéssel. Ok, 3 nap kevés. A szerződés szerint plussz 8 napot számlázhatnak, tehát június 12-ig. Persze nem fizettem be, hanem 2009.06.29-én telefonáltam, hogy ugyan mikor akarják leszerelni a kábeltévét és rendes számlát küldeni? Közölték, hogy nem tudnak semmiféle lemondásról, faxoljak lemondó nyilatkozatot. Elfaxoltam városomba a megadott számra. Ezután persze jött a júliusi számla is 2009.07.06-i keltezéssel. A júniusi és júliusi díjakról a fizetési felszólítás 2009.07.13-án kelt. Ezután 2009.07.20-án telefonáltam, hogy valahogy rögzítsék már ezt a lassan két hónapja eszközölt lemondást. Most jön a szépség: az ügyintéző közölte, hogy sürgősségivel próbálja kijavítani a hibájukat, de addig is jobban járok, ha befizetem a jogtalan követelésüket mert különben leszerelhetik az összes szolgáltatásukat: kábletv, IPTV és telefon. Kérdezem, hogy ez zsarolás? ... Tudom, hogy hihetetlen, de a Kábelnet lemondásommal hasonlóan jártam. Faxon mondtam le 2009.04.17-21 között valamikor. Ehhez képest még 2009.06.22-i számlát is kaptam 05.01. - 05.18. teljesítésre. A modem leadását vették lemondásnak, ami 2009.05.07-én történt, bár így sem értem a plussz 8 nappal, hogy lesz 05.18? ... Gondolom ez már nem hihető, pedig igaz. "Nincs berögzítve a lemondás." - mantrázták a szervizesek is. ... Alapszabály: Ha felhívod őket, pontosan megmondják, hogy mikor kapták meg a lemondó faxot, de tudomásul nem veszik sosem.
Lemondhatatlan T-Kábel
Egy jó ügyfél elveszítése még akkor is mérhetetlen fájdalommal jár, ha a jó ügyfél egy fejlettebb csomagra vált cégen belül. A T-Csoport bár végtelen, a tékábelesek biztos nem nézik jó szemmel az ipétévéseket. Péter talán ennek a rivalizációnak lett áldozata, vagy csak a szokásos "nyári ügymenet" néven ismert betegség érte el az ügyfélszolgálatokat. A tévesen kiszámlázott összeg behajtásához annak idején a UPC is ragaszkodott, hogy majd fél év múlva jóváírják, úgyhogy teljesen "életszerű" az eset:
Mivel sok jót hallottam a T-Home IPTV-ről, ezért 2009.áprilisában beszereltettem. A bevezetett T-Home IPTV miatt lemondtam (szerettem volna lemondani) a T-Kábel előfizetésemet. A Campona-ban lévő T-Pontban rögzítették a lemondásomat 2009.06.04-én, személyesen. Természetesen a számlát egész júniusról küldték 2009.06.07-i keltezéssel. Ok, 3 nap kevés. A szerződés szerint plussz 8 napot számlázhatnak, tehát június 12-ig. Persze nem fizettem be, hanem 2009.06.29-én telefonáltam, hogy ugyan mikor akarják leszerelni a kábeltévét és rendes számlát küldeni? Közölték, hogy nem tudnak semmiféle lemondásról, faxoljak lemondó nyilatkozatot. Elfaxoltam városomba a megadott számra. Ezután persze jött a júliusi számla is 2009.07.06-i keltezéssel. A júniusi és júliusi díjakról a fizetési felszólítás 2009.07.13-án kelt. Ezután 2009.07.20-án telefonáltam, hogy valahogy rögzítsék már ezt a lassan két hónapja eszközölt lemondást.
Most jön a szépség: az ügyintéző közölte, hogy sürgősségivel próbálja kijavítani a hibájukat, de addig is jobban járok, ha befizetem a jogtalan követelésüket mert különben leszerelhetik az összes szolgáltatásukat: kábletv, IPTV és telefon. Kérdezem, hogy ez zsarolás? Azt mondta nem. Szerintem minimum erőfölénnyel való visszaélés. Most még 30 nap van a nemfizetéssel járó jogkövetkezmények életbe lépéséig, de az ügyintéző nem bízott benne, hogy 2009.08.20-ig képesek lesznek megoldani a problémát, tehát inkább az én érdekemben közli, hogy fizessek. Már nem is merek telefonálni. Hátha épp most nyúl az ügyintéző a lemondási papíromért, hogy berögzítse a rendszerükbe. De akkor csörren a telefonja...
Tudom, hogy hihetetlen, de a Kábelnet lemondásommal hasonlóan jártam. Faxon mondtam le 2009.04.17-21 között valamikor. Ehhez képest még 2009.06.22-i számlát is kaptam 05.01. - 05.18. teljesítésre. A modem leadását vették lemondásnak, ami 2009.05.07-én történt, bár így sem értem a plussz 8 nappal, hogy lesz 05.18?
A modem leadása volt a legszebb: 30 napod van a modem leadásra a lemondáshoz képest. Én még bőven időben voltam. Felhívtam az 1412-t és kérdeztem, hogy hova vigyem a modemet? Mondták, hogy a Camponaban lévő T-Pont az jó, ott biztos átveszik tőlem. Jelzem, hogy Érden is van kirendeltség, és tudomásom szerint kötelesek átvenni, de nem akartam problémázni, menjünk biztosra. Érdről tehát bementem a Camponába, ahol közölték, hogy ők nem tudják elvenni tőlem ezt a kis pár centis tárgyat. Némi telefonálás után mondták, hogy menjek be Budára a III.kerületbe a Kórház utcába. Kérdeztem, hogy az országban csak itt veszik át? Azt mondták igen!!! Talán azt is ajánlották, hogy kijön házhoz a szerelő a modemért, de nem akartam kifutni a 30 napból, meg nem is bíztam benne. (10 ezer ft-ot fizet aki 30 napon belül nem adja le a modemet.)
Szóval irány Buda. Nagy nehezen 1,5 óra alatt megtaláltam a helyet, ahol persze közölték, hogy ők nem tudják átvenni a modemet. Fáradjak az xy utcába. Mivan??? Ekkor már eldurrant az agyam. Szegény néni megijedt kicsit és megnyugtatott, hogy 5 perc gyalog. Ok. Átmentetem a szervizükbe, ami tényleg 5 perc volt, de halál komoly, hogy ott sem vették át a modemet.
Kedves Homár! Gondolom ez már nem hihető, pedig igaz. "Nincs berögzítve a lemondás." - mantrázták a szervizesek is.
Alapszabály: Ha felhívod őket, pontosan megmondják, hogy mikor kapták meg a lemondó faxot, de tudomásul nem veszik sosem. Ekkor már nem adhattam fel. Vissza a Kórház utcába, udvarias fellépés, sztori elmondás, lemondás rögzítése és modem leadása a helyszínen. Mégis át tudták venni a modemet?!?! Én voltam hálás. Csak fél napom ment rá. Akkor még nem tudtam, hogy hibáik miatt nemsokára ki lehetek rúgva az előfizetők boldog táborából.
|