A Talmudról ismét
A zsidó Talmud néhány tanítása
- Erubin 21b Aki nem engedelmeskedik a rabbinak, az halált érdemel és a pokolban forró ürülékben fog fõni.
-Moed Kattan 17a. Ha egy zsidó kísértést érez arra, hogy valami rosszat cselekedjen, akkor menjen egy olyan városba, ahol õt nem ismerik és tegye ott a rosszat.
- Egy zsidó megütése az ugyanaz, mint Isten megütése.
-Sanhedrin 58b. Ha egy gój megüt egy zsidót, azt meg kell ölni.
A Misnahhoz a rabbik késõbb a Gemarát adták hozzá (Rabbinikai kommentárok). Ezek együtt alkotják a Talmudot. Két változata van, a Jeruzsálemi Talmud és a Babiloni Talmud.
A Babilóniai Talmudot tekintik ma az irányadó változatnak: "A Babilóniai Talmud tekintélye nagyobb, mint a Jeruzsálemi Talmudé. Kétség esetén a Babilóniai dönt." (R.C. Musaph-Andriesse, A Tórától a Kabbaláig, bevezetõ a zsidóság írásaiba, 40. oldal) Ez a tanulmány a zsidók által elismert Babiloni Talmudra alapul. Itt mi nyilvánosságra hozzuk a Talmud hiteles szavait. Kérjük, nézze meg õket ott.
A zsidó felsõbbrendûségnek a Talmudi gyûlöletirodalomban való hirdetése a történelem során rengeteg szenvedést okozott és most, az elfoglalt Palesztínában arra használják, hogy a palesztin civil lakosságon elkövetett tömeggyilkosságokat igazolják vele. A Talmud ugyanis minden nemzsidóról (gójról) azt állítja, hogy azok nem emberek, hanem állatok.
"In the Talmud it is written: 'Only the Jew is human. Gentile peoples are not called humans, but animals.' Since we Jews see Gentiles as animals, we call them only Goy."
forrás: kuruc.info: http://www.kuruc.info/r/39/14258/ , http://www.kuruc.info/r/6/14454/
Gójok becsapása OK
- Sanhedrin 57a. Egy zsidó nem köteles egy gój ("Cuthean") munkáját megfizetni.
- A zsidóknak felsõbbrendû jogi státuszuk van.
- Baba Kamma 37b . "Ha egy zsidó megsebesíti egy Kánaáni ökrét, akkor nem tartozik semmivel. Ha egy Kánaáni sebesíti meg egy zsidó ökrét, akkor az ökör értékét meg kell fizetnie."
A zsidók lophatnak nemzsidóktól
- Baba Mezia 24a . Ha egy zsidó talál egy tárgyat, amelyet egy gój (nem zsidó avagy "pogány") veszített el, akkor azt nem kell visszaadnia. (Ez a Baba Kamma 113b is alátámasztja).
- Sanhedrin 76a. Isten nem fog megkímélni egy olyan zsidót, aki lányát egy idõs emberhez adja, gyermekkorú fiának feleséget keres vagy visszaad egy talált tárgyat egy Cutheannak..."
A zsidók kirabolhatnak és megölhetnek nemzsidókat
- Sanhedrin 76a. Ha egy zsidó megöl egy gójt ("Cuthean"), akkor õt nem büntetik halállal. Amit egy zsidó egy gójtól ellop, azt megtarthatja.
- Baba Kamma 37b A gójokat törvény nem védi és Isten a pénzüket "Izraelnek szánta".
- A zsidók hazudhatnak nemzsidóknak.
- Baba Kamma 113a Zsidók hazudhatnak ("csalhatnak"), hogy egy gójt rászedjenek.
- A nemzsidó gyermekek nem emberek
A Talmud támadja a keresztényeket és a keresztény könyveket
- Rosh Hashanah 17a Keresztények és mások, akik elutasítják a Talmudot, a pokolba kerülnek és örökké ott bûnhõdnek.
- Sanhedrin 90a. Akik az Új Testamentumot olvassák ("nem elismert könyveket"), azok a világon sehova sem mehetnek.
- Shabbath 116a. A zsidóknak el kell a keresztények könyveit pusztítani (azaz az Új Testamentumot). Dr. Israel Shahak a Héber egyetemrõl azt jelenti, hogy Izraeliek 1980. március 23-án az elfoglalt Palesztínában Új Testamentumok százait égették el.
A Talmud beteg és õrült tanításai
- Gittin 69a. Húsa gyógyítására egy zsidónak olyan port kell venni, ami egy külsõ illemhely árnyékában van, azt mézzel bekenni és megenni.
- Yebamoth 63a. Kinyilvánítja, hogy valamennyi foglalkozás közül a földmûvelés a legalacsonyabbrendû.
- Sanhedrin 55b. Egy zsidó elvehet egy három éves kislányt feleségül (pontosan 3 éves és egy napost)
- Sanhedrin 55b. Egy zsidó nemi kapcsolatot tarthat fönn egy gyermekkel, ha a gyermek kilenc évnél fiatalabb.
- Kethuboth 11b. "Ha egy felnõtt ember egy kislánnyal közösül, az nem büntetendõ."
- Hagigah 27a. Azt állítja, hogy egy rabbi sohasem kerül a pokolra.
- Baba Mezia 59b Egy rabbi vitázik Istennel és legyõzi õt. Isten megengedi, hogy a rabbi gyõzzön.
- Gittin 69b. A mellhártyagyulladás gyógyítására a zsidó egy fehér kutya ürülékét balzsammal kell, hogy keverje, de ha lehet, ne egye meg a kutya ürülékét, mert attól elveszti a végtagjait.
- Pesahim 11a. Tilos az, hogy két férfi között mentükben kutyák, asszonyok vagy pálmafák legyenek, mások sem sétálhatnak kutyák, asszonyok vagy pálmafák között. Ha az asszonyok éppen menstruálnak vagy az útkeresztezõdésben ülnek, az különösen veszélyes.
- Menahoth 43b-44a. Egy zsidó férfi köteles minden nap a következõ hálaimát elmondani: Köszönöm uram, hogy nem lettem gój, asszony vagy rabszolga.
A Talmud népirtásra szólít fel. Kis értekezések
- Soferim 15, 10. szabály. Rabbis Simon ben Yohai a következõt mondta: "Tob shebe goyyim harog", (azaz a gójok legjobbjait is meg kell ölnötök.) Az Izraeliek évente részt vesznek egy zarándoklaton Simon ben Yohai sírjához, hogy ennek a rabbinak tisztelegjenek, aki a nemzsidók kiirtását javasolta (Jewish Press = Zsidó Sajtó, 1989. június 9., 56B. oldal).
- 1994. február 25-én, purimkor az izraeli zsidó tiszt, Baruch Goldstein, egy ortodox zsidó Brooklynból lemészárolt 40 palesztin civilt, köztük gyerekeket, amíg a mecsetben térdeltek és imádkoztak. Goldstein a néhai brooklyni rabbi, Meir Kahane tanítványa volt, aki a CBS hírekben elmondta, hogy az arabok kutyák, ahogy a Talmudban írva van.
- A Jeruzsálemi Egyetemen Ehud Sprinzak professzor így írta le Goldstein és Kahane életfelfogását: "Azt hiszik, hogy az Isten akarata, hogy õk gójok ellen erõszakot követnek el, ahol gój a héber szó a nemzsidóra." (NY Daily News, 1994. február 26., 5. oldal).
- Yitzhak Ginsburg rabbi elmondta: "Észre kell vennünk, hogy a zsidók és a gójok vére nem ugyanaz a dolog." (NY Times, 1989. június 6., 5. oldal).
- Yaacov Perrin rabbi ezt mondta: "Egy millió arab nem ér fel egy zsidó körmével".(NY Daily News, 1994. február 28., 6. oldal).
Mózes Maimonides: A kiirtás ügyvédje
Rambamot (Mózes Maimonides), ez a nagyrabecsült 'bölcs' azt tanította, hogy a keresztényeket el kell pusztítani. A judaizmusban neki igen nagy tisztelet jár. Ezt tanította Maimonides (Rambam) az emberi élet megmentésérõl, különösen a keresztények és gójok életének megmentésérõl, vagy akár zsidókéit, akik a Talmud 'isteni sugallatának' ellent mertek állni:
"Maimonides, Misnah Tóra, (Moznaim Publishing Corporation, Brooklyn, New York, 1990, Chapter 10, angol nyelvû kiadás, 184. oldal): "Ennek megfelelõen, ha egy bálványimádó (gój) sodródik le a folyón vagy fuldoklik, ne segítsünk neki. Ha látjuk, hogy életveszélyben van, ne mentsük meg az életét." A Misnah Torah Feldheim kiadása 1981-bol ugyanezt állítja.
Maimonides informál bennünket a zsidók Talmudi kötelességeirõl keresztényeket illetõen és olyan zsidókat illetõen, akik tagadják a Talmudot. (Maimonides, Misnah Tóra, 184. oldal.) "Mitzvah (Vallási kötelesség) a zsidó árulók (minnim és apikorsim)-ok kiirtása és leszállításuk a rombolás gödrébe, mivel nehézségeket okoznak a zsidóknak és az emberek elhajlását okozzák Istentol, mint a Nazáreti Jézus tette tanítványaival együtt, úgymint Tzadok, Baithos és tanítványaik. Korhadjon el a gonoszok neve."
A kommentár szintén állítja, hogy Tzadok tanítványait úgy tartják számon, mint akik tagadják a Talmud tanításait, és akik az írott törvényeket helyezik elõnybe (Ótestamentum).
A zsidó törvény értelmében a keresztényeket ki kell végezni
Izraeli tóratudósok a következõképpen döntöttek:
"A tóra tartalmazza, hogy a Jövendõ Világban minden népnek helye lesz. De nem minden vallásos gój érdemli meg az örök életet erkölcsileg, ha vallásukat tekintjük. Amíg a keresztények általában elfogadják a héber bibliát, mint Isten igazát, sokan közülük (azok, akik Jézus ún. isteni voltát elismerik), azok bálványimádók a Tóra szerint, halállal büntetendõek és biztosan nem fogják az új világot élvezni.(Izraeli Mechon-Mamre weboldal, 1999. augusztus 7, Hayyim Vital St., Jerusalem, az elfoglalt Palesztína. "Mechon Mamre: tóratudósok egy kis csoportja Izraelben...").
[Megjegyzés: mi megõriztük és kinyomtattuk az Izraeli Mechon-Mamre Tóratudósok állítását, ahogy azt a http://www.mechon-mamre.org/jewfaq/gentiles.htm web oldal tartalmazta 1999. augusztus 7-én, arra az esetre, hogyha a tartalmát megváltoztatnák és késõbb tagadnák hogy a fenti állítás ott létezett.]
Halljuk mostan a többi nagy talmudistát is. Majmonidnes, a "Sas" így szól:
"Tilos a bálványozón megkönyörülni; azért, ha valaki látja õt elveszni, vagy a folyóba merülni, vagy a halál torkában küzdeni: nem szabad megmentenie." (Jad. chás. 1., 30., 1., 40a.) Hogy a keresztényeket is bálványozóknak mondja a Talmud, ezt már föntebb bebizonyítottuk. "Aki az istentelenek vérét ontja, áldozatot mutat be Istennek." (Jalk. Sim. 245c. Bemidb. r. p. 23., 229c.) Ugyancsak az õrjöngõ Majmonídes mondja, hogy az V. parancsot úgy kell értelmezni, hogy Izraelbõl nem szabad megölni senkit; azonban a gojok, a Noé fiai, az eretnekek nem tartoznak Izraelhez. (Jad. chas. 4., 1., 47a.) Noé ivadéka, aki káromkodik, bálványt imád, vagy társát (egy Noachidát) megöli, vagy ennek nejét megbecsteleníti, ment minden büntetéstõl, ha azután áttér a zsidó vallásra; de ha izraelitát ölt meg, akkor meg kell halnia. (u. o. 4., 10., 295b.) És, hogy semmi félreértés ne lehessen, így szól a "Sas" Abarbanel kollégájával egyetemben: "Aki egy darabot tagad a zsidó hitbõl, az eretnek és epikureus és az ember köteles õt gyûlölni, megvetni, kiirtani." (Abarbanel ros. 9a.; Majm. ad Sanhedrin 21b.)
- 1494-ben Nagyszombatban öltek meg a zsidók egy gyermeket, akit összekötöztek, az ereit fölvágták s a hulláját földarabolva elásták. A vallatáskor azt mondták a tettesek, hogy õk a keresztény vért erõsítõül használják.
- 1579-ben Lublinban egy Erzsébet nevû hétéves kis leányt ölt meg egy Szniercztowicz Joákim nevû zsidó s ugyanakkortájt Zglobicében elloptak egy másik keresztény gyermeket is.
VISSZA >> |